Pokud zjistíte, že při přepravě došlo k poškození některého výrobku:
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, či odchodu z pobočky pošty, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání nahlášením všech podrobností o škodě pomocí kontaktního formuláře (uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe a fotodokumentaci poškozeného balíku). Co nejdříve vás budeme informovat o dalším postupu.
Pokud jste si zboží vyzvedli osobně a doma zjistíte, že něco není v pořádku:
Oznamte nám prosím problém co nejdříve pomoci kontaktního formuláře, a to tentýž den, kdy jste zboží převzali (uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe a fotodokumentaci poškozeného výrobku). Co nejdříve vás budeme informovat o dalším postupu.